سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

تبدیل PSD به قالب HTML

 

 

آیا شما طراح گرافیک هستید؟ ویا فایل PSD وب سایت خود را تمایل دارید به یک سایت واقعی تبدیل نمایید؟ سرویس تبدیل فایل های psd‌ به html میهن وب گستر می تواند نیاز شما را برطرف نماید. در تبدیل PSD‌ های شما از آخرین تکنولوژی های روز در طراحی سایت نظیر HTML5 / CSS3 / Jquery / AJAX استفاده خواهد شد. طراحی ها با توجه به نیازهای شما و امکاناتی که طراح در قالب در نظر گرفته شده است پیاده سازی و پس از تست صحت کدنویسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


 

html valid

HTML ولید و تایید شده

قالب های طراحی شده توسط ما ابتدا با استفاده از برنامه های بررسی صحت کدنویسی بررسی و در صورت وجود اشکال برطرف می شوند تا حداکثر سازگاری و صحت در کدنویسی قالب ها رعایت شوند.

سئو و بهینه سازی

بهینه سازی بارگذاری و سئو


مشتریان میهن وب گستر می تواند در هنگام سفارش تبدیل قالب های PSD خود به HTML از سرویس بهینه سازی بارگذاری قالب و همچنین بهینه سازی برای موتورهای جستجو جهت افزایش سرعت لود سایت و رنکینگ در موتورها جستجو اقدام نمایند.

سورس

HTML5 / CSS3

امروز استفاده از کدنویسی با آخرین متد می تواند موجب افزایش سرعت بارگذاری، جلوگیری از استفاده عکس های بیهوده و اضافی شود علاوه بر این استفاده از تکنولوژی های روز می تواند به زیبایی سایت شما کمک دو چندانی نماید.