سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

COMPANY

طراحی سایت شرکتی برای معرفی، ارایه رزومه، نمایش و معرفی و فروش محصولات و خدمات، سفارش گیری ، برند ساز ی و … کاربرد دارد. شرکت های متعددی در زمینه های فنی مهندسی، بازرگانی، تجاری، تولیدی و خدماتی فعال می باشند، هرکدام از اینها با طراحی سایت شرکتی می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی و وب بدست آورند و در حیطه فعالیت فیزیکی خود نیز از طریق داشتن یک وب سایت حرفه ایشرکتی موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

در صورتی که طراحی وب سایت شرکت با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی گردد، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواعطراحی سایت است که باید بسته به نوع پیشه و تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و واژگان هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

تبلیغات هدفمند و موثر و کارآمد حرف نخست را برای بقای یک شرکت می زند. از این رو داشتن یک وب سایت حرفه ای و استاندارد در امر اطلاع رسانی و معرفی شرکت در پهنه وسیع شبکه ارتباط جمعی اینترنت، نیاز اساسی برای ادامه کار و حیات یک شرکت محسوب می گردد.

طراحی وب شرکتیاز آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد، برای مشاهده تاثیرات مطلوب، نیاز به طراحی اصولی و مشورت با طراحان و برنامه نویسان حرفه ای طراحی سایت وجود دارد.در گذشته اغلب مدیران کمپانی ها بر این اعتقاد بودند که صرف طراحی سایت شرکتی ساده برای آنها مکفی بوده و از طریق این سایت ساده خواهند توانست در بازار اینترنتی حضور داشته باشند، اما در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و یک سایت معمولی و ساده هیچ کمکی به توسعه کسب و کار آنها و شهرت برند شرکت نمی کند.

کارآیی طراحی وب سایت شرکتی :

طراحی وب سایت های شرکتی با کارآیی های متنوع و مختلفی اجرا می شوند که به طور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد: طراحی سایت شرکتی جهت برندینگ و برندسازی، طراحی وب سایت شرکتی با کاربرد نمایش کاتالوگ آنلاین، طراحی سایت شرکتی با کارایی فروش و عرضه محصولات، طراحی سایت با کاربرد خدمت رسانی به مشتریان و ارایه سرویس های شبانه روزی، طراحی سایت شرکتی با نگرش ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد امکاناتی مانند سیستم های خدمات پس از فروش و پشتیبانی از کالاهای به فروش رسیده، باشگاه مشتریان و فروش آنلاین و …

در کل شرکت هایی در بازار مجازی خواهند درخشید که با استراتژی هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی برای خود ایجاد کنند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که دارند ببرند.

شرکت طراحی سایت پیام آوا به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در حیطه طراحی سایت های شرکتی و بازارسازی و بازاریابی اینترنتی با ارایه راهکارهای خلاقانه و مناسب در این زمینه به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند در بازار هدفی که دارند بهترین نتیجه را از اینترنت کسب کنند.

اهداف طراحی سایت شرکتی :

یافتن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است، از اصلی ترین مواردی است که می توان از طریق وب سایت شرکتی به آن نائل شد.

در عصر حاضر با دسترسی راحت به اینترنت اغلب افراد جهت یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات لازم می نمایند. پُر واضح است که اگر شرکت شما وب سایت مناسبی داشته باشد و از طریق آن به معرفی خدمات و محصولات خود اقدام نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایتبا شما آشنایی یافته شده و با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی وب سایت شرکتیامکانات طراحی سایت شرکتی :

با توجه به نوع فعالیت شرکت و همچنین بازارهای هدف، سرویس ها و امکانات مختلفی را در طراحی وب سایت شرکت می توان پیاده سازی و اجرا کرد، به اجمال برخی از امکانات عبارتند از:

1 – طراحی سیستم مدیریت مکالاها، محتوا و مطالب سایت

در این سیستم امکان ایجاد و انتشار مطالب بصورت نامحدود وجود داشته و از دیگر قابلیت ها می توان به ویرایشگر حرفه ای متن به زبان فارسی؛ دسته بندی محصولات و مطالب با قابلیت ایجاد شاخه ها و زیر شاخه ها؛ ؛ قابلیت افزودن فایل های چندرسانه ای شامل: تصویر، ویدئو و فایل صوتی؛ برچسب گذاری جهت ارتباط بهتر میان مطالب؛ قابلیت افزودن تصویر شاخص جهت نمایش در لیست مقالات و اخبار؛ قابلیت پسورد گذاری روی هر مطلب بصورت مجزا و محدود کردن نمایش آن؛ قابلیت زمان بندی مطالب برای انتشار در تاریخ های معیین در وب سایت؛ نمایش زمان انتشار، تعداد بازدیدکنندگان هر صفحه اشاره نمود.

2 – طراحی سیستم مدیریت رسانه

این سیستم دارای قابلیت های نمایش تمامی تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی موجود و قابلیت ویرایش هرکدام، امکان ایجاد گالری تصاویر و نمایش آن در هر کجای سایت به دلخواه شما و امکان تغییر اندازه عکس ها از طریق پنل مدیریت جهت نمایش بهتر در فضاهای گوناگون می باشد. در این سیستم کلیه اصول و استانداردهای بهینه سازی تصاویر و سئو رعایت شده است.

3 – پیاده سازی سیستم مدیریت فهرست ها

امکان ایجاد تعداد نامحدود فهرست جهت نمایش در بخش های مختلف سایت؛ امکان افزودن زیرمنوها، قابلیت افزودن صفحات و لینک های گوناگون به فهرست و تغییر آن بصورت سریع از قابلیت های سیستم مدیریت فهرست ها می باشد.

4 – طراحی سیستم مدیریت نظرات

امکان دریافت نظرات کاربران بر روی محصولات و خدمات یا مطالب و صفحات سایت؛ مدیریت نظرات و پاسخ دهی از طریق پنل مدیریت سایت؛  قابلیت پذیرش بازتاب و لینک سایت های ارجاع دهنده به هر محصول یا مطلب؛ نمایش یا عدم نمایش نظرات در سایت با توجه به نظر مدیر سایت؛  امکان غیرفعال نمودن ارسال نظر در صفحات مشخصی از وب سایت؛ قابلیت غیرفعال نمودن ارسال نظر برای کاربرانی که عضو نیستند؛ ارسال ایمیل به مدیر سایت در صورت ارسال دیدگاه جدید؛ قابلیت جلوگیری از ارسال هرزنامه و نشانه گذاری نظرات به عنوان اسپم از بخش های مختلف سیستم مدیریت نظرات می باشد.

5 – پیاده سازی مدیریت بخش تماس

ایجاد صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس شامل تلفن ها، فکس، آدرس؛ امکان پیاده سازی نقشه گوگل و مشخص نمودن نقطه مکانی مورد نظر شما؛ قابلیت قراردادن فرم تماس جهت ارتباط مستقیم کاربران با مدیر سایت و دریافت از طریق ایمیل شخصی از ویژگی هی سیستم مدیریت اطلاعات تماس می باشد.

6 – اجرای سیستم مدیریت کاربران

امکان عضو گیری سریع و آسان در سایت برای کاربران؛ امکان ایجاد نامحدود حساب کاربری؛ نظارت مدیر سایت برای محتوای ارسالی اعضا و عدم نمایش در سایت تا زمان تایید؛ مشاهده لیست کاربران و اطلاعات تماس هرکدام از طریق پنل مدیریت سایت؛ قابلیت ثبت نام، ورود و تغییر رمز عبور برای کاربران سایت.

طراحی سیستم سفارش محصول و خدمات، طراحی و پیاده سازی اتوماسیون اداری، امکان ارسال نامه های اداری و … از دیگر امکانات طراحی سایت شرکتی می تواند به اجرا در بیاید.

company websiteمزایای طراحی سایت شرکتی توسط پیام آوا :

طراحی سایت شرکتی توسط تیم مجرب و متخصص پیام آوا علاوه بر اینکه از ظاهر و گرافیک جذاب و شیکی برخوردار است تا در درجه اول مشتریان مدنظر شرکت را راضی نگه دارد چرا که داشتن یک گرافیک منحصربفرد و اختصاصی و در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن می تواند در اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت تاثیر زیادی داشته باشد. سیستم های مختلف مدیریتی و مدیریت محتوا نیز بر روی سایت پیاده سازی گردیده است. سرعت سریع لود صفحات از دیگر مزایای طراحی سایت شرکتی توسطپیام آوا می باشد.

ارتقا رتبه سایت در گوگل مختص کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما می باشد نیز از دیگر برتری های طراحی وب سایت شرکتی پیام آوا محسوب می گردد. شما با ارتقا جایگاه و رتبه سایت خود می توانید کالاها و خدمات خود را به مشتریانی که در حال جستجوی تولیدکننده یا عرضه کننده مناسبی هستند معرفی نمایید. در واقع اگر شما بتوانید مشتریان بالقوه ای را که به دنبال خرید محصولات و خدمات شما هستند به سمت سایت خود هدایت کنید و در وب سایت خود پیشنهاد جذابی برای آنها داشته باشید، میزان فروش شرکت خود از طریق اینترنت را افزایش خواهید داد.

رویه ی پیام آوا اینست که امکانات در پیکره سایت طوری قرار گیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر هدفمندی روبروی کاربر قرار دهند.

از آنجایی که تمرکز اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه اول گوگل و روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد لذا پیام آوا طراحی وب سایت کمپانی ها و شرکت ها را جهت حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با پیاده سازی سایت و بهینه سازی آن برای گوگل امکان پذیر می سازد. استفاده از طراحی های ساده و سایت های کپی برداری شده بطور حتم نمی تواند در این راه به شرکت فایده ای داشته باشد. لذا هزینه کردن منطقی و درست روی طراحی سایت بهصورت اختصاصی و حرفه ای گام نخست برای توسعه و تحول شرکت از مجرای بازاریابی اینترنتی است.

در عصر رقابتی امروز، شرکت هایی غول بازار هستند که به بازارهای جدید فکر کرده و در مقایسه با رقبیان خود از فناوری ها و امکانات جدید استفاده کنند. یکی از این بازارها که شرکت شما می تواند در آن با روش سیستماتیک و علمی خود را به دیگران معرفی کند و مکانیزم اصولی تبلیغات را در آن به کار گیرد دنیای وب است. پس فرصت را مغتنم شمرده و برای طراحی سایت شرکت خود اقدام نمایید تا در این بازار از رقبای خود پیشی بگیرید.