سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی PSD اختصاصی لایه باز

اولین قدم برای طراحی یک وب سایت، طراحی قالب psd مناسب با سلیقه و نیازهای شما و استانداردهای جهانی در طراحی یک وب سایت موفق خواهد بود. طراحی psd را می توان مهم ترین بخش طراحی وب سایت در زمینه ظاهر سایت دانست. اما طراحی psd باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا برای یک متخصص طراحی وب سایت جهت تبدیل به html/css مناسب و قابل فهم باشد. طبقه بندی منظم بخش های سایت، قراردادن توضیحات، نام گذاری مناسب، طراحی وضعیت های مختلف المان های سایت و همچنین طراحی لایه باز جهت ویرایش ساده از ویژگی های مهم در طراحی قالب psd سایت می باشد.

یک طراح گرافیک مسلط به برنامه فتوشاپ صرفا نمی تواند طراحی یک سایت را انجام دهد، در طراحی قالب علاوه بر دانش گرافیک، درک از ساختارهای مناسب یک سایت، درک درست از نیازهای یک سایت با توجه به زمینه فعالیت و طراحی مناسب با سطح کاری مشتری از موارد مهم در طراحی قالب های psd می باشد. طراحی قالب بر اساس گریدهای استاندارد می تواند نمایش تصاویر و متن های ضروری شما را برای بازدید کننده تضمین نماید.


صفحات دلخواه

طراحی طیف های رنگی

با توجه به روش طراحی لایه باز امکان طراحی انواع رنگ بندی های مختلف برای وب سایت شما امکان پذیر است بدین صورت که میهن وب گستر می تواند سایت شما را در دهها رنگ مختلف طراحی و برای شما ارسال نماید طراحی رنگ های مختلف و قرار دادن در بازه های زمانی مختلف بر روی وب سایت شما می تواند بازدید کنندگان شما را از یکنواخت بودن سایت و خروج احتمالی آن بسیار کاهش دهد.

لایه باز

طراحی لایه باز

تمامی جزئیات طراحی شده در psd ها به صورت لایه باز بوده تا امکان تغییر و ویرایش جزئیات به سادگی توسط یک طراح در هر بازه زمانی در آینده امکان پذیر باشد از دیگر مزایای لایه باز بودن امکان افزودن امکانات جدید با توجه به ظاهر وب سایت شما می باشد.

فایل psd

فایل PSD سازگار

فایل های PSD به شیوه ای برای شما ارسال می شوند که در اکثر نسخه های برنامه فتوشاپ قابل نمایش، ویرایش و ذخیره باشند. این فایل ها کاملا طبق بندی شده و دارای نام گذاری مناسب برای هر لایه می باشند.