سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

Autos-Website

طراحی سایت ماشین همانگونه که در طراحی سایت خودرو گفته شد برای انجام فعالیت هایی همچون خرید و فروش ماشین و نمایشگاه داران اتومبیل، نمایندگی های فروش خودرو، نمایش و ارایه اطلاعات ویژگی های فنی و آپشن های خودروها، ارایه دهندگان خدمات خودرویی مانند مکانیکی ها، فروشندگان و نصابان لوازم اسپورت خودرو، تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات و لوازم یدکی و … قابلیت اجرا و پیاده سازی را دارد.

صنعت خودرو و طراحی سایت ماشین

صنایع خودروسازی، شامل تمام بخش‌های طراحی، پلتفرم، توسعه، تولید، بازار و فروش وسایل نقلیه موتوری است. مجموعه شرکت‌ها و خطوط تولیدی که در فرایندهای فوق دخیل هستند، بخشی از پیکره این صنعت محسوب می گردند.

خطوط تولید خودرو، نمایندگی ها و بنگاه های فروش اتومبیل، تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات و لوازم یدکی و ارایه دهندگان خدمات خودرویی برای ایحاد تعامل پایدار با مخاطبان و مشتریان خود و همچنین معرفی و ارایه هر چه بهتر خدمات و محصولات قبلی و جدید خود نیاز به پایگاهی در عرصه اینترنت دارند که این امر با طراحی سایت اتومبیل میسر می شود.

the best webdesign carامروز صنعت خودروسازی یکی از صنایع مهم و استراتزیک در جهان محسوب می گردد.

صنعت خودرو به دلیل پیچیدگی های فنی، ظهور فناوری های متنوع جدید و همبستگی وسیع با صنایع دیگر در ساخت قطعات و لوازم و استفاده از متریال های متنوع فلزی، پلاستیکی، پارچه ای و … بسیاری از صنایع را زیر پوشش خود دارد، به گونه ای که حدودا 60 نوع صنعت و حرفه گوناگون بطور مستقیم یا غیرمستقیم با خودروسازی در ارتباط هستند.

همچنین این صنعت اشتغالزایی بالایی دارد. حدود 15 میلیون نفر، بطور مستقیم در صنعت خودرو در سراسر جهان به کار مشغول می باشند؛ یعنی درحدود 5 درصد اشتغال صنعتی در جهان وابسته به این صنعت است. شمار افرادی که در 36 کشور جهان بطور غیرمستقیم به این صنعت وابسته هستند بیش از 50 میلیون نفر می باشند.

در ایران نیز صنعت خودروسازی، پس از صنعت نفت بزرگترین صنعت قلمداد می شود. تولیدات خودروی کشورمان در چند گونه خودروی مختلف موجود می‌باشد اعم از: خودروهای مسافری، چهار چرخ محرک، ون، کامیون‌، اتوبوس‌، مینی‌بوس‌ و وانت‌. و در کنار اینها تولید قطعات مختلف خودرویی. در ایران حدود ششصد هزار نفر بطور مستقیم در صنعت خودروسازی و بسیاری دیگر در صنایع مرتبط با این صنعت کار می‌کنند.

با توجه به موارد فوق اهمیت ایجاد زیرساخت ها و ابزارهای نوین برای معرفی این صنعت و مشاغل مرتبط با آن و همچنین ارایه وسایل نقلیه موتوری و فناوری ها و تکنولوژی هایی که روز به روز در این صنعت ایجاد می گردد از طریق طراحی سایت ماشین امکانپذیر خواهد بود.

سرویس ها و امکانات طراحی سایت ماشین

1- طراحی بخش معرفی

درج سوابق کاری، گواهینامه ها و مجوزهای کسب شده، اهداف و چشم انداز شرکت، اهم فعالیت ها و خدمات در این بخش پیاده سازی می شود.

2- دسته بندی

طبقه بندی اتومبیل ها بر مبنای نوع و یا برند آنها مثل نیسان، رنو، بنز، بی ام و، هیوندا و …  صورت می گیرد. بسیاری از افراد بر اساس برند، خودروی مورد علاقه خود را جستجو می کنند لذا درج دسته بندی و تفکیک اتومبیل ها در جهت اینکه سایت شما نتایج بهتر و شفافی را به کاربران ارایه دهد نکته قابل توجهی است.

3 – طراحی وب سایت صفحه تماس با ما

شماره های تماس و آدرس واحد تولیدی، فروشگاه یا شرکت شما در این صفحه درج می شود.

4 – طراحی بخش توضیحات بیشتر

توضیحات کامل از مشخصات فنی خودرو مانند حجم موتور، سرعت، تعداد سیلندر، طول، عرض، ارتفاع، وزن، مشخصات گیربکس، سایز تایر و … امکانات و ویژگی های ظاهری و رفاهی مثل سیستم تهویه مطبوع، روشنایی و چراغ ها، کیسه هوا و سایر آپشن ها به کاربران در این قسمت قابل مشاهده است.

5 – طراحی گالری تصاویر

امکان ایجاد گالری جامعی از اتومبیل ها بر اساس برند و نوع آنها و تصاویر باکیفیت از نمای بیرونی و داخلی و امکانات مختلف در این بخش از قابلیت های طراحی سایت ماشین است.

6 – طراحی سیستم مقایسه

در این سیستم کاربر می تواند با انتخاب دو یا چند نوع خودرو از بین برندهای مختلف یا از بین یک برند به برررسی و مقایسه امکانات و مشخصات فنی و قیمت آنها بپردازد.

7 – طراحی صفحه اخبار

انعکاس رویدادها و اخبار دنیای اتومبیل ها، تولید و ارایه آپشن ها و فناوری های جدید خودرو در بازار و همچنین برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و داخلی خودرو برای بازدیدکنندگان جذاب و قابل استفاده است.

8 –  طراحی صفحه مقالات

مطالبی با موضوعاتی مانند تاریخچه برندهای خودرو، مطالب مکانیکی و آموزشی پیرامون عیب یابی قطعات مختلف اتومبیل، نحوه انتخاب خودروی مناسب، روش های نگهداری از اتومبیل، معرفی آپشن های جدید و لوازم اسپورت قبیل در جذب مخاطبان مهم است.

9- طراحی سیستم فروش آنلاین

امکان خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده با راه اندازی این سیستم در وب سایت وجود داشته، سرویس های مختلفی نظیر مشاوره، مشاهده و انتخاب ویژگی ها و مشخصات فنی خودرو، قیمت و شرایط پرداخت، راهنمای خرید، شرایط فروش خودروهای داخلی وارداتی، پیگیری خرید، اتصال به درگاه های پرداخت الکترونیک و … نیز در این سیستم تعبیه شده است.

10- طراحی صفحه محبوب ترین ها

در این صفحه پُر فروش ترین و محبوب ترین خودروها برای کاربران به صورت مجزا به نمایش در می آید.

11- امکانات دیگر

طراحی وب ماشین و اتومبیلقابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی و اشتراک گزاری مطالب و عکس های وب سایت، طراحی واکنشگرا به منظور نمایش وب سایت بصورت مطلوب و بدون تغییر سایز واقعی سایت در صفحات نمایشگر گوشی های موبایل و تبلت، سیستم ارسال پیامک، ارسال خبرنامه، پیوندهای مفید و مرتبط، امکان پرینت گیری و نسخه چاپی از مطالب و مشخصات فنی خودروها.

شرکت پیام آوا همگام با صنعت خودرو

به دلیل محبوبیت و علاقمندان زیادی که موضوع خودرو دارد پیام آوا طراحی سایت ماشین را با کاربری حرفه ای برای متخصصان و همچنین عموم مردم پیاده سازی و اجرا می کند. وب سایت خودرو شما در تحکیم پایه های برندینگ و نیز افزایش هواداران شما نقش مبرمی دارد. پیام آوا با تکیه بر دانش و تجربه خود در زمینه بهینه سازی وب سایت ها، بر اساس کلمات کلیدی مطرح در عرصه دنیای اتومبیل، جایگاه وب سایت شما را در موتورهای جستجو به گونه ای ترفیع می کند که بر پایه الگوریتم های اینگونه موتورهای جستجو، کاربر در پی سرچ کلمه کلیدی مورد نظر خود به وب سایت شما رهنمون گردد.

 

طراحی و ساخت وب سایت های : شرکت عظیم خودرو،  شرکت پارسیان پیشرو صنعت، جیلران موتور از نمونه های موفق و طراحی سایت حرفه ای ,طراحی سایت ماشین توسط پیام آوا می باشد.