سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت انتخاباتی

طراحی سایت انتخاباتی ، برگزاری انتخابات مختلف، کاندیداها را برآن داشته که از طریق شیوه های گوناگون تبلیغاتی، خود و رزومه خویش را به عموم مردم شناسانده و بازتاب دهند. از جمله محبوب ترین و کم هزینه ترین این شیوه ها طراحی سایت انتخاباتی است.

طراحی سایت برای کاندیداها، احزاب، جناح های مختلف، طراحی وب سایت کمپین تبلیغاتی نمایندگان، طراحی سایت ائتلاف کاندیداها و …. در زُمره طراحی سایت انتخابات محسوب می شود.

از آن جایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای انتخابات مجلس و کاندیداهای مجلس خبرگان و کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاها در تعامل مستقیم با مردم  می باشند لذا نیاز به یک پایگاه شبانه روزی و 24ساعته برای ارتباط با قشرهای مختلف مردم در حوزه نمایندگی خود دارند. بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه در دوران انتخابات و کاندیداتوری برای مجلس و چه بعد از نمایندگی و برگزیده شدن، نیاز به ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم دارند. با عنایت بر موارد مذکور، طراحی سایت برای انتخابات امری ضروری می باشد.

کاربرد طراحی سایت انتخاباتی

افزون بر آنچه در فوق اشاره گردید مردم از طریق سایت انتخابات و یا سایت نماینده، می توانند درخواست ها و نیازهای حوزه انتخابی خود را با کاندیداها در میان بگذارند و نماینده و اعضای ستاد انتخاباتی ایشان نیز در اسرع وقت می توانند در هر نقطه ای از کشور و در هر زمانی، به درخواست های مردم به راحتی پاسخگو باشند. به همین جهت شرکت پیام آوا ، این امکان را برای نمایندگان بوجود آورده که با سفارش  و طراحی سایت انتخابات، از امکانات ویژه این طرح نهایت استفاده را ببرند. کاندیداها در طرح طراحی سایت انتخابات، می توانند بیوگرافی و زندگی نامه، خلاصه سوابق، برنامه های مدنظر، طرح های ویژه حوزه انتخاباتی خود، فرم های ارتباطات مردمی، فرم های درخواست های مردمی، آرشیو صوتی و تصویری، اخبار و اطلاع رسانی و امکانات متنوع دیگر را در سایت به نمایش بگذارند.

آیتم های طراحی سایت انتخابات

آیتم های کاربردی متنوعی در راستای کارآمدی وب سایت برای نمایندگان و کاندیداهای انتخاباتی در طراحی وب سایت انتخابات تعیین و گنجانده می شود. از جمله مهترین آنها عبارتند از:

  • طراحی صفحه معرفی:

بمنظور ارایه بیوگرافی، افتخارات و سوابق تحصیلی و علمی و اجرایی و فعالیتی و تجربیات کاندیدای مجلس یا شوراها این صفحه پیاده سازی شده است.

  • طراحی صفحه تماس:

از آنجایی که کاندیدا یا نمایندگان بایستی بطور پیوسته از سؤالات و نظرات مردم باخبر گردند، لذا تا حد ممکن باید در دسترس عموم باشند. این اصل که شما خواسته ها و سولات را به سرعت ببینید و پاسخ دهید بسیار مهم است. بدین منظور اطلاعات تماس و  یک فرم خصوصی در وبسایت قرار داده می شود تا این رویکرد باعث جلب اعتماد مردم به شما گردد.

  • طراحی آیتم معرفی برنامه ها و عملکرد نماینده:

این آیتم یکی از کلیدی ترین و مهمترین بخش های طراحی سایت انتخاباتی است. در این صفحه خط مشی، اهداف و سیاست های کاندیدا و نیز برنامه هایی وی در حوزه های کلان اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی انجام خواهد داد را به اطلاع مخاطبان می رساند.

  • طراحی گالری تصاویر:

آرشیوی از عکس های حضور  و شرکت نماینده یا کاندیدا در مراسمات و برنامه های محلی و ملی در این بخش قرار می گیرد.

  • آرشیو فیلم:

زبان فیلم همیشه برای انعکاس سوابق فعالیتی به کاربران جالب و تاثیرگذارتر بوده لذا این بخش برای بارگزاری کلیپ ها و ویدئوهای کوتاه از حضور و یا نقش نماینده یا کاندیدا در برنامه ای اجرایی و پروژه های مختلف در نظر گرفته شده است.

–  آرشیو صوتی:

مجموعه سخنرانی کاندیدا و یا نماینده در مراسم های گوناگون برای طرفداران و یا آشنایی آحاد مردم با ایشان در این آرشیو مفید واقع است.

– طراحی بخش تالیفات و مقالات:

جهت معرفی آثار مکتوب در نشریات و همچنین کتب تالیفی  توسط کاندیدای انتخاباتی در معرفی و نمایاندن توانایی علمی و خط مشی فکری وی این بخش در طراحی سایت تعیین شده است.

برنامه نویسی طراحی وب سایت انتخاباتی شوراها–  آرشیو مصاحبه ها:

در این قسمت گفتگوهای انجام یافته با نماینده چه در ادوار گذشته چه در حال که در نشریات یا سایت های دیگر بصورت مدون جهت تبیین خط مشی و اهداف و برنامه های نماینده منعکس می گردد.

– معرفی حوزه انتخابیه:

توضیح مبسوطی از محدوده جغرافیایی و ارایه اطلاعات تکمیلی در مورد پتانسیل های صنعتی و منابع طبیعی  و ظرفیت های سرمایه گزاری و ارایه آماری در ارتباط با مشاغل و اقتصاد حوزه انتخابیه برای مخاطبان می تواند مفید واقع گردد.

– طراحی صفحه اخبار:

به منظور اطلاع رسانی فعالیت های ستاد انتخاباتی نماینده، رویدادها و اطلاعیه های مربوط به انتخابات و نیز انعکاس اخبار مربوط به حوزه انتخاباتی و مواردی از این قبیل.

– طراحی بخش نظر سنجی:

امکان نظرگیری در باب فعالیت ها و برنامه های نماینده در حوزه انتخاباتی خود و انعکاس این نظرانت در وب سایت از طریق این آیتم فراهم شده است.

  • طراحی پنل ارتباط با مردم:

ایجاد پل ارتباطی دوسویه از طریق این پنل برای دریافت خواسته های مردم و پاسخگویی نماینده ایجاد گشته است.

  • طراحی صفحه پیشنهادات و انتقادات:

انعکاس نقد و نظر هواداران و همچنین آراء جناح های مختلف در این بخش مهیا شده است.

  • امکانات دیگر: لینک های مرتبط و پیوند های مفید؛ آمار بازدید کنندگان سایت، معرفی جاذبه های تاریخی و توریستی، قابلیت تهیه نسخه چاپی از متون و تصاویر سایت، امکان اشتراک گزاری محتوای وب سایت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، تلگرام و … از دیگر امکانات در طراحی وب سایت انتخاباتی محسوب می گردد.

ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت انتخاباتی

پیام آوا با این رویکرد که طراحی وب سایت انتخاباتی برای کاندبداها و یا احزاب در وهله نخست جنبه تبلیغاتی دارد لذا گزینه ها و شگردهای  تبلیغاتی تحت وب را در پیاده سازی اینگونه سایت مورد ملاک قرار داده و اجرا می نماید. در وهله دوم نیز طراحی سایت نماینده مجلس و یا شوراهای شهر و روستا بعنوان ابزاری برای ارتباط نماینده و یا تشکل های حزبی با مردم و هواداران می باشد لذا پیام آوا امکانات و تمهیدات لازم بدین منظور را در ساخت سایت نمایندگان و طراحی سایت حرفه ای جناح های سیاسی لحاظ می نماید. پیام آوا با تحلیل و شناختی که از نیازهای کاندیدای انتخاباتی دارد در جهت معرفی اهداف، عملکردها و استراتژی های کاندیدای انتخاباتی، همکاری خود را در جهت طراحی سایت انتخاباتی با سرویس های ویژه اعلام می نماید..

استفاده از گرافیک و بافت رنگی متناسب با ارق ملی و نیز توجه به فرهنگ بومی حوزه انتخابیه کاندیدای مربوطه در طراحی سایت از جمله ویژگی هایی است که شرکت طراحی سایت پیام آوا بدان توجه ویژه دارد.

 

همچنین با عنایت به اینکه امروزه اغلب مردم از گوشی های هوشمند و اندروید جهت انجام کارهای مختلف مانند: تماس، ارسال پیامک، گرفتن عکس و فیلم و مهمتر از همه مشاهده و استفاده از شبکه های اجتماعی و مرور وب سایت های مختلف بکار می گیرند، لذا شرکت پیام آوا طراحی سایت انتخاباتی را بر اسای سیستم ریسپانسیو یعنی واکنشگرا اجرا و پیاده سازی می کند تا اینگونه وب سایت ها به هنگام نمایش بر روی صفحات نمایشگر تبلت و موبایل که سایزهای مختلفی دارند، بدون هیچگونه خطا و دفرمه شدن قابل مشاهده بوده و امکانات آن توسط کاربر قابل بهره گیری باشد.