سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت پزشکی

    نظر

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی دیگر از خدمات شرکت پیام آوا است که در جهت بهبود خدمات پزشکی به شهروندان ارائه می شود. با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، طراحی سایت در این صنعت می تواند به امر اطلاع رسانی جمعی کمک شایانی داشته باشد. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد. بنابراین  روش های سنتی پاسخگوی نیازهای پزشکی جامعه نیست و روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و اینترنتی می تواند تحولی در خدمات رسانی پزشکان به جامعه ایجاد کند. در این میان طراحی سایت پزشکی  یکی از راه های مهم برای شکوفای پتانسیل های ارائه خدمات پزشکی در فضای مجازی به حساب آید.

همترین مزایای طراحی سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها از یک طرف موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد و از سوی دیگر پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نیز حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت و خدمات پزشکی مناسب تری برای شهروندان ایجاد می شود.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

سرویس ها وخدمات طراحی سایت پزشکی

پیام آوا امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

  • رزومه
  • مقالات و اخبار پزشکی
  • نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

این خدمات گاهی می تواند منحصر به فرد برای بخش هایی از سایت های قدیمی نیز ارائه شود.

  • تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی
  • پرسش و پاسخ های متداول
  • سامانه تست آنلاین بیماری
  • گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان اشتراک گذاری

3 نمونه از سایت های  معروف در حوزه پزشکی

طراحی سایت پزشکی Macquarie

این طراحی سایت دانشگاه macquarie است . نکته جالب توجه اینست که این سایت را خودشان طراحی کرده اند. علت طراحی این سایت تمرکز بیشتر بر تحقیقات علمیشان است. در طراحی این سایت اشکال هندسی برای ارتباط برقرار کردن بیشتر با مخاطب استفاده شده است. همچنین در صفحات دیگر این وبسایت می توانید روشهای مختلف و تجهیزات موجود در مرکز پزشکی را برسی نمایید.

طراحی سایت پزشکی پیام آوا

طراحی وبسایت بیمارستان Royal Melbourne

در طراحی این وب سایت بیمارستانی تصاویری وجود دارد که حس اطمینان را به کاربر می دهد و از روش های مرسوم استفاده شده و تجربه کاربری خوبی را به کاربر می دهد. این سایت شامل اطلاعات برای بیمار و بازدید کنندگان عمومی است و صفحه اصلی آن بسیار کاربرپسند است و طراحی زیبایی دارد.

طراحی وب سایت پزشکی خارجی

طراحی وب سایت پزشکی Huntingdale

این سایت اطلاعات جالبی در مورد دندان و دندانپزشکی به مخاطبان خود ارائه می دهد. و طراحی جالب و متفاوتی دارد که کاربرپسند است.اطلاعاتی در مورد ساعات کاری، سرویس هایی که ارائه می دهند و راهنمایی و اطلاعات دیگری است که بیمار براحتی می تواند از طریق این طراحی سایت پزشکی استفاده نماید. طراحی دکمه فراخوان این سایت بسیار هوشمندانه است.

طراحی وب سایت پزشکی خارجی

 

سئو و بهینه سازی وب سایت

پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری آسان بریا مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت،  طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت شرکتی و حرفه ای توسط پیام آوا انجام گردیده است همچنین ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت  برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های پیام آوا است.