سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت اداری

همچنانکه در عصر حاضر داشتن وب سایت برای شرکت ها، و تشکل های غیر دولتی امری اجتناب ناپذیر است، طراحی سایت اداری برای ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی و وزارتخانه ها نیز حائز اهمیت است. چرا که اگر امروزه یک اداره یا سازمان دولتی وب سایت اختصاصی و کارآمد نداشته باشد از دیدگاه افراد و مخاطبانی که با آن اداره یا سازمان در ارتباط هستند جایگاه مطلوبی نخواهد داشت و چون بیشتر افراد سعی دارند که جهت جلوگیری از اتلاف زمان و عدم رویارویی با ترافیک و آلودگی هوا، به جای مراجعه حضوری به ادارات از طریق وب سایت و اینترنت مسایل و درخواست های خود را رتق و فتق نمایند که در نتیجه از اتلاف وقت ارباب رجوع و نیز از شلوغی و ازدحام افراد در این مکان های عمومی جلوگیری بعمل می آید، همچنین طراحی سایت اداری برای سازمان ها و نهادهای دولتی در منعکس ساختن اطلاعات، همگان را بصورت سیستماتیک و هماهنگ ملزم می کند تا جهت سهولت کارشان از وب سایت استفاده نمایند.

چرا طراحی سایت اداری لازم است؟

طراحی سایت برای ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها بایستی هم بر پایه دیدگاه و نظر کارمندان و مسئولان و همچنین بر اساس نیازها و خواسته های ارباب رجوع طرح ریزی و پیاده سازی گردد. ادارات دولتی و همچنین اغلب تشکل های غیر دولتی بر پایه ارایه خدمات، شکل گرفته اند، لذا ارایه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت به مراجعان و مخاطبان باید در طراحی سایت های ادارای در مرکزیت امر قرار بگیرد.

با توجه به اینکه هدف از طراحی وب سایت ادارات، دادن خدمات الکترونیکی مطلوب جهت افزایش بازده کاری و همچنین کاهش تردد افراد در ادارات مختلف می باشد، لذا طراحی پورتال و یا طراحی سایت اداره و بهینه سازی اینگونه وب سایت ها باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر اطلاع رسانی مطلوب، بتواند به بهترین نحو از طریق طراحی فرم های الکترونیکی، ارتباط بین مخاطبان و این ادارات را تسهیل نماید.

‍Administrative websiteپیش رفتن به سوی تحقق دولت الکترونیک نیز یکی از مهمترین اهداف و پیامدهای بهره گیری از فضای مجازی بعنوان ابزاری پُر قدرت جهت اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط مخاطبان با یک نهاد دولتی و یا یک ارگان رسمی محسوب می گردد.

ادارات دولتی که بر پایه تشکیلات سیستماتیک بنا شده اند، برای ارایه خدمات خود ملزم به داشتن وب سایتی هستند که بتوانند توسط آن به ارایه خدمات الکترونیکی بپردازند و بدین طریق به مراجعان و مخاطبان خود پاسخگو باشند.

پروسه خدمات الکترونیکی توسط ادارات، راندمان کاری را بالا برده، تعداد پاسخگویی به ارباب رجوع ها را افزایش می دهد و همچنین موجب رضایت مراجعان می گردد.

طراحی وب سایت ادارات؛ طراحی سایت سازمانی؛ طراحی پورتال سازمانی؛ طراحی پورتال اداری؛ طراحی اتوماسیون داخلی؛ پشتیبانی سایت های سازمانی و اداری؛ بهینه سازی وب سایت های اداری به منظور افزایش رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل؛ برنامه نویسی وب سایت های خاص جهت مرتفع ساختن نیازهای سازمانی و اداری؛ طراحی پورتال وزارتخانه از جمله مهمترین خدمات پیام آوا در زمینه ارایه خدمات به سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

محورهای طراحی سایت اداری

طراحی پورتال سازمانی یا طراحی وب سایت های اداری در جهت اتوماسیون و مکانیزه کردن پروسه های اداری و شتاب گیری تحقق دولت الکترونیک بر پایه محورهای اصلی همچون: ارایه خدمات سریع تر و مطلوب تر به ارباب رجوع، کاهش بروکراسی اداری، صرفه جویی و یا حذف مصرف کاغذ، انعکاس دقیق و مفصل بخشنامه ها، آیین نامه ها و اطلاعیه ها، ارایه فرم ها و فایل های مورد نیاز ارباب رجوع بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

مزایای طراحی وب سایت اداری

برخی از پیامدهای مثبت و مزایایی که طراحی سایت اداری بدنبال دارد عبارتند از :

امکان ایجاد اتوماسیون اداری که به تبع آن نتایج مفید و مثبت ذیل بدست می آید:

قابلیت برقراری ارتباط بین کارمندان و پرسنل بدون محدودیت مکانی و زمانی.

امکان ارسال مکتوبات و نامه های الکترونیکی.

کاهش بروکراسی اداری.

کاهش مراجعات حضوری در نتیجه کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا.

صرفه جویی در هزینه های جاری و محرمانه ماندن اطلاعات.

امکان بایگانی اطلاعات بر روی فضای مجازی امن بصورت دائمی و با هزینه نگهداری کم و در نتیجه حذف هزینه ها و فضای فیزیکی لازم برای بایگانی به روش سنتی.

کاهش و یا حذف مصرف کاغذ.

امکان ایجاد ارتباط و تعامل با ادارات دیگر جهت انجام اموراتی همچون استعلام، نامه نگاری سریع، ارسال مدارک بصورت الکترونیکی و…

جلوگیری از مفقود شدن مدارک و نامه ها .

کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع.

صرفه جویی در استفاده از نیروی انسانی.

مدیریت زمان .

امکان اطلاع رسانی مطلوب.

امکانات طراحی سایت سازمانی

  • طراحی صفحه چارت سازمانی برای معرفی مدیرکل، مدیران زیر مجموعه ها، معاونان، دبیرخانه، روابط عمومی و مسئولان ذیربط دیگر.
  • امکان خبررسانی جهت ارایه آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با فعالیت اداره.
  • طراحی منوی خدماتی که سازمان یا اداره ارایه می دهد. بطور مثال در طراحی وب سایت سازمان صنعت و معدن خدماتی نظیر : اخذ تسهیلات در گردش، صدور پروانه اکتشاف معدنی، اخذ تاییدیه ترخیص کالا، صدور جواز تاسیس کارگاه های تولیدی، تمدید پروانه، انتقال پروانه بهره برداری صنعتی و … می تواند گنجانده شود.
  • طراحی صفحه بخشنامه ها و اطلاعیه ها که در این صفحه کلیه آیین نامه و بخشنامه ها جهت اطلاع همگان درج می شود.
  • معرفی بخش های مختلف اداره.
  • طراحی بخش فرم ها که در این قسمت اطلاعات، فایل ها و فرم های مورد نیاز متقاضیان بصورت الکترونیکی قرار داده می شود و همچنین فایل آنها بصورت فرمت PDF، قابل دانلود و پرینت گرقتن است.
  • طراحی صفحه راهنمای مراجعین جهت تشریح مراحل و فرایندهای اداری برای ارباب رجوع .
  • طراحی سیستم ارتباط مستقیم با مراجعان و ارباب رجوع.
  • وب سایت اداری سازمانیطراحی صفحه گزارش جهت ارایه گزارش های مختلف از عملکرد و فعالیت های انجام یافته بصورت تشریحی و یا گزارش آماری با زبان نمودار و جدول.
  • طراحی فرم نظرسنجی جهت کسب دیدگاه مراجعان در مورد نحوه برخورد کارمندان و میزان کیفیت خدمات ارایه شده توسط پرسنل اداره یا سازمان.

چرا شرکت پیام آوا را برای ساخت سایت اداری انتخاب کنیم؟

شرکت پیام آوا با توجه به نیاز ادارات و سازمان ها و نوع فعالیت آنها و ماهیت خدماتی که ارایه می دهند با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان حرفه ای خود آمادگی خود را جهت طراحی پورتال و طراحی سایت اداری و سازمان های دولتی و وزارتخانه ها اعلام می نماید.