سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

Fussball-Website

طراحی سایت فوتبال از گذشته تا کنون در بین آحاد مختلف مردم کشورها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و می توان گفت که یکی از رشته های ورزشی پُرطرفدار در جهان است.

امروز با گسترش کاربرد اینترنت در معرفی محصولات، خدمات و اطلاع رسانی کسب و کارهای مختلف در بین کاربران، صحنه ورزش نیز از این روند به دور نمانده و باشگاه های مختلف ورزشی با راه اندازی وب سایت اختصاصی، فعالیت ها و برنامه های خود را به هواداران و اعضایشان در سریع ترین زمان ممکن انتقال می دهند.طراحی و پیاده سازی فوتبال

طراحی سایت های اطلاع رسانی و خبر ورزشی تا طراحی سایت رشته های ورزشی و باشگاه های ورزشی و طراحی سایت تیم ها و هواداران تیم ها، علاقمندان مختص خود را دارد.

طیف های طراحی سایت ورزشی

طراحی و راه اندازی وب سایت های ورزشی در موضوعات نوعی مختلف قابل اجرا می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

درآمدزایی از طریق طراحی سایت فوتبال

  • درآمدزایی بعد از طراحی سایت ورزشی ، و یا طراحی وب سایت فوتبال از طریق تبلیغات بنری و متنی، به دلیل پُر مخاطب بودن آنها بسیار بالا است و در صورت طراحی سایت حرفه ای و پُربازده، صاحبان آنها می توانند به سود دهی بالایی دست یابند.
  • همچنین طراحی سایت فروشگاهی برای کالاهای ورزشی، محصولات جانبی، مکمل های غذایی و انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای تغذیه ورزشکاران در داخل سایت فوتبال و یا بطور جداگانه بر استمرار درآمدزایی اینگونه سایت ها می افزاید.
  • جذب اسپانسرهای مالی و در نظرگیری قسمتی برای سرمایه گذاران و شرکت هایی که تمایل دارند از تیم یا باشگاه مورد نظر خود حمایت مالی نمایند از دیگر زمینه های درآمدزایی طراحی وب سایت ورزشی است.

سرویس های و امکانات طراحی سایت فوتبال

با توجه به سیستم های مختلف طراحی وب سایت های ورزشی و همچنین طراحی سایت فوتبال با توجه به کارکرد هرکدام بخش های مجزاتری نسبت به هم خواهند داشت که مروری خواهیم داشت بر این امکانات:

  • طراحی صفحه معرفی باشگاه: تاریخچه فعالیت، سوابق و معرفی هیات موسس، معرفی و بیوگرافی سرمربی و مربیان رشته ها، اعضا و کمیسیون های مختلف ورزشی و … در این صفحه درج می گردد.
  • طراحی صفحه امکانات: تجهیزات و امکانات مختلف از جمله زمین های بازی، سالن ها، تجهیزات ورزشی و بدنسازی، استخر و … در این صفحه مندرج می گردد.
  • طراحی بخش اخبار: رویدادهای باشگاه، آخرین خبرهای باشگاه و دنیای فوتبال از طریق این بخش سایت در اختیار هواداران باشگاه قرار می گیرد تا بدین ترتیب آنها دیگر نیازی به رفتن به سایت های دیگر و دنبال کردن خبر از طریق آنها نداشته باشند. با این کار می توان سایتتان را به عنوان یک مرجع خبری ورزشی معرفی نموده و به این ترتیب تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید.
  • طراحی جدول زمانبندی لیگ ها و مسابقات مختلف
  • نمایش زنده نتایج بازی ها
  • طراحی پنل ثبت نام برای جذب اعضای جدید
  • طراحی سیستم باشگاه هواداران: برای ارتباط یکپارچه و دایمی هواداران تیم با باشگاه و اطلاع از آخرین رویدادها و همچنین در نظرگیری سیستمی برای جذب حمایت های مالی و معنوی هواداران و نیز اعمال تخفیف ها و امکانات ویژه برای اعضای باشگاه این سیستم پیاده سازی می گردد.
  • طراحی بخش گالری: تصاویر از صحنه های جالب مسابقات، تصاویر از نماهای مختلف و تجهیزات باشگاه، تصاویر بازیکنان و مربیان و…. در بخش گالری به نمایش در می آید.

طراحی وب سایت فونتال 2019

  • طراحی قسمت ویدئو: کلیپ ها و فیلم هایی از مسابقات، همچنین تمرینات و اردوهای برگزاری توسط باشگاه در این قسمت قابل دستیابی است.
  • طراحی حامیان: درج و نمایش اسپانسرها و حمایت کنندگان مالی باشگاه با لوگو و نام تجاری شان در این قسمت بصورت پورتفولیو انجام می پذیرد.
  • امکانات دیگر: قابلیت اشترک گزاری فیلم؛ اخبار و عکس های وب سایت فوتبال در شبکه های اجتماعی، قابلیت نمایش تقویم، آمار نمایش بازدیدهای روزانه و ماهانه و سالیانه سایت و … از امکانات جانبی در طراحی سایت فوتبال می باشد.

اختصاصات پیام آوا در ساخت سایت فوتبال

ایجاد حس پویایی و سرزندگی با طراحی گرافیک اختصاصی و زیبا و همچنین محتوای مناسب و به روز، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل تا در کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت های باشگاه در صفحات نخست گوگل به نمایش در بیاید، پیاده سازی پنل مدیریتی آسان و کاربردی تا بروزرسانی و افزودن محتوای  جدید به سایت براحتی و بدون هیچ مشکلی انجام پذیرد و نیز طراحی وب سایت فوتبال بر پایه ریسپانسیو (واکنشگرا) تا سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف مانند تبلت و گوشی های اندروید بخوبی نمایش داده شده و برای کاربران قابل استفاده باشد از اختصاصات و امتیازات پیام آوا در طراحی و ساخت وب سایت فوتبال و طراحی سایت حرفه ای ورزشی می باشد.