سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

Site Web au Sujet de Football

طراحی سایت فوتبال از گذشته تا کنون در بین آحاد مختلف مردم کشورها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و می توان گفت که یکی از رشته های ورزشی پُرطرفدار در جهان است.

امروز با گسترش کاربرد اینترنت در معرفی محصولات، خدمات و اطلاع رسانی کسب و کارهای مختلف در بین کاربران، صحنه ورزش نیز از این روند به دور نمانده و باشگاه های مختلف ورزشی با راه اندازی وب سایت اختصاصی، فعالیت ها و برنامه های خود را به هواداران و اعضایشان در سریع ترین زمان ممکن انتقال می دهند.طراحی و پیاده سازی فوتبال

طراحی سایت های اطلاع رسانی و خبر ورزشی تا طراحی سایت رشته های ورزشی و باشگاه های ورزشی و طراحی سایت تیم ها و هواداران تیم ها، علاقمندان مختص خود را دارد.

طیف های طراحی سایت ورزشی

طراحی و راه اندازی وب سایت های ورزشی در موضوعات نوعی مختلف قابل اجرا می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

درآمدزایی از طریق طراحی سایت فوتبال

  • درآمدزایی بعد از طراحی سایت ورزشی ، و یا طراحی وب سایت فوتبال از طریق تبلیغات بنری و متنی، به دلیل پُر مخاطب بودن آنها بسیار بالا است و در صورت طراحی سایت حرفه ای و پُربازده، صاحبان آنها می توانند به سود دهی بالایی دست یابند.
  • همچنین طراحی سایت فروشگاهی برای کالاهای ورزشی، محصولات جانبی، مکمل های غذایی و انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای تغذیه ورزشکاران در داخل سایت فوتبال و یا بطور جداگانه بر استمرار درآمدزایی اینگونه سایت ها می افزاید.
  • جذب اسپانسرهای مالی و در نظرگیری قسمتی برای سرمایه گذاران و شرکت هایی که تمایل دارند از تیم یا باشگاه مورد نظر خود حمایت مالی نمایند از دیگر زمینه های درآمدزایی طراحی وب سایت ورزشی است.

سرویس های و امکانات طراحی سایت فوتبال

با توجه به سیستم های مختلف طراحی وب سایت های ورزشی و همچنین طراحی سایت فوتبال با توجه به کارکرد هرکدام بخش های مجزاتری نسبت به هم خواهند داشت که مروری خواهیم داشت بر این امکانات:

  • طراحی صفحه معرفی باشگاه: تاریخچه فعالیت، سوابق و معرفی هیات موسس، معرفی و بیوگرافی سرمربی و مربیان رشته ها، اعضا و کمیسیون های مختلف ورزشی و … در این صفحه درج می گردد.
  • طراحی صفحه امکانات: تجهیزات و امکانات مختلف از جمله زمین های بازی، سالن ها، تجهیزات ورزشی و بدنسازی، استخر و … در این صفحه مندرج می گردد.
  • طراحی بخش اخبار: رویدادهای باشگاه، آخرین خبرهای باشگاه و دنیای فوتبال از طریق این بخش سایت در اختیار هواداران باشگاه قرار می گیرد تا بدین ترتیب آنها دیگر نیازی به رفتن به سایت های دیگر و دنبال کردن خبر از طریق آنها نداشته باشند. با این کار می توان سایتتان را به عنوان یک مرجع خبری ورزشی معرفی نموده و به این ترتیب تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید.
  • طراحی جدول زمانبندی لیگ ها و مسابقات مختلف
  • نمایش زنده نتایج بازی ها
  • طراحی پنل ثبت نام برای جذب اعضای جدید
  • طراحی سیستم باشگاه هواداران: برای ارتباط یکپارچه و دایمی هواداران تیم با باشگاه و اطلاع از آخرین رویدادها و همچنین در نظرگیری سیستمی برای جذب حمایت های مالی و معنوی هواداران و نیز اعمال تخفیف ها و امکانات ویژه برای اعضای باشگاه این سیستم پیاده سازی می گردد.
  • طراحی بخش گالری: تصاویر از صحنه های جالب مسابقات، تصاویر از نماهای مختلف و تجهیزات باشگاه، تصاویر بازیکنان و مربیان و…. در بخش گالری به نمایش در می آید.

طراحی وب سایت فونتال 2019

  • طراحی قسمت ویدئو: کلیپ ها و فیلم هایی از مسابقات، همچنین تمرینات و اردوهای برگزاری توسط باشگاه در این قسمت قابل دستیابی است.
  • طراحی حامیان: درج و نمایش اسپانسرها و حمایت کنندگان مالی باشگاه با لوگو و نام تجاری شان در این قسمت بصورت پورتفولیو انجام می پذیرد.
  • امکانات دیگر: قابلیت اشترک گزاری فیلم؛ اخبار و عکس های وب سایت فوتبال در شبکه های اجتماعی، قابلیت نمایش تقویم، آمار نمایش بازدیدهای روزانه و ماهانه و سالیانه سایت و … از امکانات جانبی در طراحی سایت فوتبال می باشد.

اختصاصات پیام آوا در ساخت سایت فوتبال

ایجاد حس پویایی و سرزندگی با طراحی گرافیک اختصاصی و زیبا و همچنین محتوای مناسب و به روز، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل تا در کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت های باشگاه در صفحات نخست گوگل به نمایش در بیاید، پیاده سازی پنل مدیریتی آسان و کاربردی تا بروزرسانی و افزودن محتوای  جدید به سایت براحتی و بدون هیچ مشکلی انجام پذیرد و نیز طراحی وب سایت فوتبال بر پایه ریسپانسیو (واکنشگرا) تا سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف مانند تبلت و گوشی های اندروید بخوبی نمایش داده شده و برای کاربران قابل استفاده باشد از اختصاصات و امتیازات پیام آوا در طراحی و ساخت وب سایت فوتبال و طراحی سایت حرفه ای ورزشی می باشد.