سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت ساختمانی

 

طراحی سایت ساختمانی با رشد فزاینده ساختمان سازی و پیشرفت های صنعت ساختمان در همه ابعادش همگام بوده و از آنجایی که مسکن و سرپناه بعنوان یکی از نیازهای اولیه بشر محسوب می گردد و مشاغل و حرفه های مختلفی مرتبط با آن شکل گرفته اند از جمله : تولیدکنندگان مصالح ساختمان و فروشندگان آن، معماران و دکوراتیوها، مهندسان عمران، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی، انبوه سازان، بنگاه های ملکی و … که طراحی وب سایت برای هر کدام از این صنف ها برای نمایش و شناساندن خدمات، محصولات و پروژه های انجام یافته قابل پیاده سازی و اجرا می باشد.

صنعت ساختمان و طراحی سایت ساختمانی

با رشد جمعیت بر میزان ساخت و ساز نیزافزوده می شود . به همین سبب از جمله صنایع رشد یافته امروز، صنعت ساختمان می باشد تعدد مشاغل و شرکت های عمرانی و پیمانکاری پیچیدیگی ها و رقابت را در این فضا سخت تر ساخته است، شرکت ها و مجموعه ایی که از فرصت ها و بسترهای تبلیغاتی به خوبی استفاده می نمایند می توانند پیروز میدان باشند که یکی از کارآ ترین شیوه ها و ابزارهای هدفمند تبلیغاتی طراحی سایت ساختمانی است. با طراحی سایت ساختمانی می توانید پروژه های انجام داده شده و در حال اجرا، گواهینامه ها و مجوزها و … را در سایتتان قرار دهید تا علاوه بر جلب اعتماد مشتریانتان در افزایش درآمد شما و تاثیر گذار باشد .

سایت ساختمانیفراتر از روش های سنتی فروش، رویکرد اصلی در اینگونه وب سایت ها معرفی رزومه و توانمندهای خودتان در فضای مجازی می باشد. به گونه ای که می توانید آخرین پروژه هایی که در حال انجامش هستید را با جزئیات کامل مانند تصاویر و توضیحات و تور مجازی معرفی نموده تا مشتریان واقعی با ذهنیت روشن تری اقدام به مراجعه و در نهایت خرید خود داشته باشند.

امروزه بیشتر افراد قبل از خریدن لوازم خانگی، گوشی، اتومبیل و حتی ساختمان و امثالهم، اول در اینترنت و در موتور جستجوی گوگل اقدام به جستجو می نمایند تا با ذهنیت بازتر گام های بعدی را بردارند. لذا پیام آوا با طراحی سایت ساختمانی بر پایه و اصول سئو موجب می گردد که وب سایت شما در کلمات کلیدی که معمولا کاربران بیشتر از آنها استفاده می نمایند بالاتر از وب سایت رقبا در موتورهای جستجو به نمایش در بیاید. از اینرو با افزایش پتانسیل بالقوه بازدیدکنندگان فرصت تبدیل شدن آنها به مشتریان شما بیشتر می گردد.

ارایه آرشیوی از پروژه های انجام شده می تواند مهمترین بخش اینگونه وب سایت ها باشد. چراکه مخاطبان علاقه دارند بدانند که شرکت شما در گذشته چه پروژه های موفقی را پشت سر گذاشته است.

مشارکت در ساخت می تواند یکی دیگر از بخش های وب سایت ساختمانی باشد بطوریکه با ارایه یک فرم آنلاین، کاربران وب سایت می توانند راحت تر با شما ارتباط برقرار نمایند.

چنانچه دوست دارید تا یک وب سایت ساختمانی و مستغلات داشته باشید، می توانید اهداف و سیاست های مختلفی را دنبال نمایید. به عنوان مثال می توانید شرکت های دیگر ساختمانی، شرکت های تاسیساتی، پیمانکاران را در سایت خود معرفی نمایید و حتی به آنها پنل کاربری هم بدهید تا بتوانید از این طریق نظر دیگر همکاران خود را جلب نمایید. آنها بطور دائم با وب سایت شما حضور داشته و حتی وب سایت شما و این بخش از سرویسی که برای آنها راه اندازی نموده اید را به دیگران معرفی خواهند نمود و این امر در افزایش آمار بازدیدکنندگان موثر است.

ابعاد طراحی وب سایت ساختمانی

پروژه های طراحی سایت ساختمانی در طیف های مختلف ذیل قابل اجراست:

  • طراحی سایت شرکت عمرانی
  • طراحی سایت پیمانکاری ساختمان
  • طراحی سایت تاسیسات و تجهیزات ساختمان
  • طراحی سایت مصالح ساختمانی
  • طراحی سایت معماری
  • طراحی سایت املاک و بنگاه های خرید و فروش ملک
  • طراحی سایت انبوه سازی

Building طراحی سایتسرویس های طراحی سایت ساختمانی

با توجه به حرفه و خواسته های شما و نیاز مخاطبانتان بخش های مختلف و ماژول های متناسب با نیازها در طراحی وبسایت ساختمانی قابل اجرا و پیاده سازی است. بطور اهم برخی از این سرویس ها عبارتند از :

 

  • طراحی صفحه معرفی خدمات و فعالیت ها که به بیان تاریخچه و رزومه شرکت و معرفی کلیه خدمات شرکت شما می پردازد.
  • طراحی صفحه پروژه ها که در دو بخش پروژه های انجام شده و در حال اجرا و پروژه های آینده دسته بندی شده است و توضیحات مفصل و اختصاصات پروژه ها همچون مساحت و زیربنا، آدرس و موقعیت فیزیکی، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه، سال شروع و اختتام و … به همراه تصاویری از نماهای مختلف پروژه درج می شود.
  • طراحی صفحه پیش فروش

شرایط و نحوه پیش فروش واحد تجاری یا مسکونی و توضیحات مرتبط دیگر در این بخش ذکر شده و کاربر در صورت تمایل می تواند از طریق درگاه الکترونیک متصل به وب سایت پیش پرداخت را واریز نماید.

  • طراحی صفحه ثبت توضیحات

متقاضی از این قسمت می تواند مشخصات ملک را جهت در خواست مشارکت در ساخت ثبت و ارسال نماید.

  • طراحی صفحه تماس با ما

به واسطه این صفحه کاربران و مشتریان در هر زمان و هر مکانی به راحتی می توانند با شما ارتباط برقرار نمایند. لذا اآدرس و تلفن ها و فرم ارتباط آنلاین جهت ارسال پیام کاربران در این صفحه در نظر گرفته شده است.

  • طراحی صفحه درج و مدیریت نظرات کاربران برای پروژه ها.
  • طراحی پنل عضویت، برای عضو گیری از بین کاربران.
  • طراحی گالری تصاویر

قرار گیری عکس های متنوع و واضح از نماهای مختلف ساختمان و پروژه های انجام یافته در قسمت گالری برای بازدیدکنندگان جالب خواهد بود.

  • طراحی بخش اخبار

خبرهای مرتبط با صنعت ساختمان، اختراعات و اکتشافات در این زمینه، رویدادهای جدید و نیز اخبار همایش ها و نمایشگاه های ساختمانی علاوه بر جذب مخاطب بیشتر در افزایش جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو بسیار مفید است.

  • طراحی بخش مقالات

طراحی بخش مقالات و وجود مطالب آموزشی در این صفحه می تواند در افزایش بازدیدکنندگان و در نهایت بالا رفتن رتبه وب سایت شما در گوگل موثر گردد.

  • طراحی صفحه پرسش و پاسخ متداول

از آنجایی که بسیاری از کاربران در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالاتی را دارند با طراحی این صفحه می توان سوالات و جواب هایی که مد نظر اغلب کاربران است را در آن مطرح کرد.

  • طراحی بخش پیوندهای مفید

تبادل لینک و قرار دادن آدرس سایت های مرتبط و مفید با موضوع صنف شما، در افزایش رنکینگ وب سایت مفید واقع می گردد.

  • طراحی نوار جستجوی ساده و پیشرفته

جستجوی ساده جهت سرچ سریع و جستجوی پیشرفته در وب سایت های ساختمانی که دارای محتوای زیادی هستند برای اینکه کاربر در حداقل زمان ممکن به خواسته خود دست پیدا کند پیاده سازی می گردد.

  • طراحی بخش ویدیو

ارایه ویدئو کلیپ ها از پروژه ها و همچنین امکانات و تجهیزات شرکت شما در معرفی شما و ایجاد ذهنیت شفاف تر در مخاطب در طراحی این بخش مد نظر است.

  • پیاده سازی سیستم تبلیغات

با توجه به اینکه وب سایت های ساختمانی طراحی شده توسط پیام آوا به مرور زمان بازدیدکنندگان زیادی خواهند یافت و بسیاری از شرکت ها و مشاغل علاقمند خواهند بود تا در وب سایت شما تبلیغات خود را قرار دهند سیستم تبلیغات در نظر گرفته شده که قابلیت هایی مبتی بر تبلیغات بنری، تبلیغات سایدبار، تبلیغات کناری، پاپ آپ و … دارد.

  • پیاده سازی سیستم ارسال خبرنامه

داشتن سرویس عضویت در وب سایت باعث خواهد شد ایمیل کاربران را در اختیار داشته باشید و با ارسال خبرنامه به ایمیل اعضا، آنها را از جدیدترین خدمات و پروژه ها و یا محصولات خود  آگاه نمایید.

  • طراحی قسمت نظرسنجی

طراحی سایت حرفه ای ساختمانیاین قسمت جهت کسب نظرات کاربران و مخاطبان سایت شما پیرامون خدمات و همچنین موضوعات خاص مطروحه پیاده سازی شده است.

  • طراحی صفحات شبکه های اجتماعی

اتصال وب سایت ساختمانی به صفحات شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر، تلگرام، و … که در آنها عضو می باشید از طریق این بخش میسر است.

  • طراحی بخش معرفی به دوستان

معمولا بسیاری از افراد آنلاین در وب سایت ها برای معرفی کالا و خدمات شما به دوستان خود وجود دارند. طراحی این صفحه منجر به گسترش وب سایت شما خواهد شد.

  • آمار بازدید کنندگان

گزارش آمار بازدیدکنندگان بصورت روزانه، هفتگی، سالیانه از این بخش قابل ارایه است.

ساخت وب سایت ساختمان در شرکت پیام آوا

شرکت پیام آوا با توجه به تخصص و سابقه ای که در زمینه طراحی سایت ساختمانی و طراحی سایت مصالح ساختمانی، طراحی سایت شرکت عمرانی دارد بصورت کاملاً حرفه ای و تخصصی اقدام به ایجاد وب سایت های مورد درخواست مشتریان خود در زمینه ساختمانی شامل معرفی پروژه های ساختمانی، فروشگاه مصالح ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی، بانک اطلاعات املاک و سایت نیازمندی های ملک می نماید.

پیام آوا ظاهر وب سایت شما را همچون نمای زیبای یک خانه طراحی و اجرا می کند. و با معرفی آن به موتورهای جستجوگر  مانند گوگل آنها را از حضور وب سایت شما در اینترنت مطلع می نماید.

در صورت تمایل مشتریان، پیام آوا قادر است تا قسمت فروشگاهی را نیز به وب سایت اضافه نماید. همچنین پیام آوا با اجرای سیستم واکنشگرا در طراحی وب سایت های ساختمانی موجب می گردد تا کاربرانی که از طریق تبلت یا گوشی موبایل به مشاهده وب سایت ها می پردازند سایت شما بدون هیچگونه تغییر در فرمت و بدون هیچگونه در همگسیختگی در سایز و ابعاد بتوانند براحتی رویت نموده و استفاده کنند.

پیام آوا با نظر به اینکه یکی از راه های آسان جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت، امکانات، بازار مسکن و واحدهای تجاری اعم از خرید و فروش، رهن و اجاره و مشارکت اینترنت می باشد و بسیاری از کاربران حتی برای دریافت مشاوره در خصوص ملک به جستجو در اینترنت می پردازند لذا وب سایت های ساختمانی را متناسب با این نیازها که اطلاعات کامل و جامعی را ارایه دهد پیاده سازی می نماید.
مدیران شرکت های ساختمانی، پیمانکاران، انبوه سازان و متصدیان مصالح ساختمانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.