سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو طراحی وب سایت طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل به مثابه طراحی فروشگاه اینترنتی، جهت فروش و دانلود فایل های خاص صورت می گیرد. سایت های فروشگاهی یا در قالب فروش «کالاهای حقیقی» مانند لوازم صوتی تصویری، قطعات کامپیوتر، لوازم خانگی و … طراحی و پیاده سازی می گردند و سایت های فروش فایل به خرید و فروش «محصولات مجازی» مانند پایانامه ها، آهنگ و موسیقی، پروژه های تحقیقی، کتاب های الکترونیک، فایل های گرافیکی و … می پردازند.

امروزه بسیاری از کاربران اینترنت حوصله یا فرصت گشتن به دنبال فایل های موسیقی، ویدئویی یا مقاله ها و غیره را ندارند و خیلی راحت برای اینکه این فایل ها را به دست بیاورند با اشتیاق هزینه آنرا هم پرداخت خواهند نمود.

طراحی سایت فروش فایل یا بصورت اختصاصی برای یکنفر ساخته می شود تا وی بتواند فایل های خود را در آن به فروش برساند یا بصورت عمومی طراحی می گردد که در آن افراد مختلف می توانند فایل های خود را در وب سایت آپلود نمایند و از فروش هرکدام از فایل های خود پورسانت دریافت کنند.

مکانیزم طراحی سایت فروش فایل عمومی

سیستم و مکانیزم طراحی وبسایت فروشگاهی بر این مبناست که هر فردی که فایل های کاربردی و مهمی را دارد و می خواهد که از فروش این فایل ها در فضای اینترنت کسب درآمد نماید می تواند در این وب سایت ثبت نام نموده و برای خود فروشگاه آنلاینی را بسازد و سپس فایل های مورد نظر خود را به فروشگاه مجازی آنلاین خود اضافه نماید. در نهایت بر اساس فروش فایل، هم صاحب وب سایت درصد مربوط به خود را برداشت خواهد نمود و هم فروشنده فایل می تواند پورسانت و سود مربوط به خود را بگیرد. میزان پورسانت و درصد هر کدام از طرفین بسنتگی به قوانین سایت و یا توافق بین صاحب سایت و فروشندگان دارد.

فروشگاه فایل

سیستم پرداختی پورسانت ها بصورت هوشمند در فواصل زمانی معین مبلغ مورد نظر را به حساب صاحب سایت و فروشنده فایل واریز می کند.

نمونه های موضوعی طراحی سایت دانلود فایل

نمونه هایی از موضوعاتی که می توان برای آنها سایت فروش فایل ایجاد نمود عبارتند از :

  • فایل های گرافیکی لایه باز و آماده جهت استفاده گرافیست ها و چاپخانه داران
  • فایل های آلبوم موسیقی و آهنگ های خوانندگان مختلف و آهنگسازان
  • مقالات و پایانامه های اورجینال و یا ترجمه شده
  • فایل های نرم افزاری
  • عکس های اورجینال و با کیفیت بالا
  • ویدئو و کلیپ و فیلم در ژانرهای مختلف
  • و …

مزایای طراحی وب سایت دانلود و فروش فایل

  • عدم وجود هزینه های چاپ و نشر، حمل نقل، اجاره مغازه، هزینه های آب و برق و …
  • فروش بدون واسطه و بی دغدغه
  • امکان فروش بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • کسب درآمد از جوانب وب سایت مانند درج تبلیغات

امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت فروش فایل

در طراحی سایت های فروش فایل بسیاری از قابلیت های متداول را می توان بر اساس ایده و اهداف شما پیاده سازی نمود که پیام آوا  طراحی سایت فروش فایل شما را نسبت به دیگر وب سایتها کاملا متفاوت اجرا و راه اندازی می نماید. برخی از این آیتم ها و قابلیت ها عبارتند:

1- طراحی ساز و کار دسته بندی

دسته بندی و طبقه بندی فایل ها بر اساس نوع محتوا، قیمت هر فایل، تاریخ انتشار و …. با امکان ایجاد زیر دسته شاخه ای، پلکانی و … برای هر کدام

  • ایجاد پروفایل ویژه و منحصر بفرد مدیر سایت و همجنین فروشنده یا فروشندگان فایل
  • طراحی صفحه تماس با ما

قرار دادن شماره تماس پشتیبانی، ایمیل و فرم تماس برای اینکه خریداران اگر سوالی در مورد فایل خریداری شده دارند و یا اگر فایل ایراد و اشکالی دارد جهت کسب مشاوره و راهنمایی در جلب رضایت مشتریان و ایجاد اعتماد سازی در آنها موثر است.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی برای سایت فروش فایل

  • لینک دانلود

ارایه لینک دانلود مجcا به هر کاربر برای محفوظ ماندن قابلیت فروش فایل تنها برای یک خریدار

  • امور مالی

طراحی و پیاده سازی کامل بخش حسابداری و دریافت و پرداخت پورسانت ها، امکان گزارشگیری از میزان فروش بر اساس ماه یا سالیانه، نمودار و شاخص های رشد و یا اُفت فروش طی بازه های زمانی مختلف و ..

  • طراحی صفحه اخبار

در وب سایت فروش فایل می توان اخبار و مطالب مرتبط با موضوع فعالیت سایت نیز قرار داد تا در موتورهای جستجو رتبه سایت افزایش یافته و کاربران بتوانند وب سایت شما را به راحتی پیدا کرده و فایل های مورد نظر خود را نیز خریداری نمایند.

  • طراحی نوار جستجو

طراحی وب سایت  مکانیزم جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته برای راحت تر پیدا نمودن فایل ها و محتوای مورد نظر

  • طراحی بخش عضویت

sales storeاین بخش جهت اینکه کاربران بتوانند بطور سریع و راحت در سایت ثبت نام نمایند و به اعضای همیشگی وب سایت تبدیل شوند پیاده سازی می شود.

  • اجازه دانلود

پیاده سازی امنیت کامل برای اینکه بدون واریز وجه، فایلی را نتوان دانلود نمود.

  • طراحی بخش جدیدترین ها

برای نمایش آخرین فایل ها و یا بهترین فایل هایی که کاربران بیشتری آنها را خریداری نموده اند.

  • راه اندازی درگاه بانکی

امکان اتصال به درگاه های پرداخت بانکی عضو شتاب و همچنین درگاه بانکی واسط مانند زرین پال، پی لاین و ..

  • طراحی پنل تبلیغات

برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت فروش فایل، می توان سیستم تبلیغاتی هم برای آن در نظر گرفت تا در نهایت از بازدیدکنندگان زیادی که در وب سایت شما وجود دارند بتوانید بنرهای تبلیغاتی هم گرفته و درآمد خود را نیز از این راه افزایش دهید. بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ امروزه و در فضای مجازی و اینترنت به دنبال وب سایت های پُر بازدیدی هستند تا بتوانند در این وب سایت ها تبلیغات بنری و بزرگ خود را قرار دهند.

  • امکانات دیگر

اتصال به شبکه های اجتماعی، ارسال خبرنامه ، پرسش و پاسخ های متداول، نظرسنجی، پیوندهای مفید، نمایش لحظه ای بهای ارزو سکه و طلا، آمار بازدیدکنندگان و.

طراحی سایت فروش فایل حرفه ای را از پیام آوا بخواهید

پیام آوا به پشتوانه داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی و بهینه سازی وب سایت های مختلف و مخصوصا در حوزه طراحی سایت فروش فایل و طراحی سایت فروشگاهی با پیاده سازی اینگونه سایت ها موجب افزایش کاربران و در نتیجه مشتریان شما شده که این نتیجه غایی در اثر پیاده سازی طراحی سایت استاندارد و طراحی سایت حرفه ای بر پایه ویژگی های مختلف از جمله موارد زیر بنا نهاده شده است: .

 

پیام آوا امکان دسترسی آسان کاربران به وب‌سایت شما را فراهم نموده و سرعت لود و اجراشدن صفحات وب‌ بالا برده تا حوصله کاربر سر نرفته و سایت را ترک نکند. همچنین پیام آوا بر اساس اصول سئو و پیاده سازی آنها در وب سایت شما، امکان اینکه مشتریان از طریق جستجوی محصول درخواستی خود در گوگل به وب‌سایت شما متصل شوند را فراهم می کند. ایجاد بستری برای آپلود فایل‌های نامحدود و قرار دادن لینک‌های دانلود و اختصاص فضای ذخیره‌سازی مناسب شما باید برای اینکه  بتوانید محصولات متنوعی را برای فروش و دانلود قرار دهید از ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت دانلود فایل و طراحی وب سایت فروش فایل می باشد.